środa, 10 stycznia 2007

Takie ładne oczy

Czerwone Gitary - Takie ładne oczy


Jeśli podoba Ci się ta strona kliknij na napis "Lubię to", a wpis pojawi się jako TWOJA ulubiona strona na PINTEREST & FACEBOOKU & Twitter!

Czerwone Gitary - "Takie ładne oczy" tekst piosenki


Ładne oczy masz, komu je dasz?  [D G D]
Takie ładne oczy, takie ładne oczy. [A D A D]
Wśród wysokich traw głęboki staw,
Jak mnie nie pokochasz to się w nim utopię

REF-
W stawie zimna woda [A D]
Trochę będzie szkoda [A D]
Trochę będzie szkoda, gdy [A D D7]
Utopię się w nim. [e A D]

Powiedz że mi jak, odganąć nam,
Czy mnie będziesz chciała, czy mnie będziesz chciała.
Przez zielony staw łabędzie dwa,
Grzecznie sobie płyną, czy mnie chcesz dziewczyno?

REF
W stawie zimna woda...

Inne oczy masz każdego dnia.
Diabeł nie odganie, co w nich chowasz na dnie.
Przez zielony staw przelechiał wiatr,
Po rozległej toni fala falę goni.

W stawie zimna woda,
Trochę będzie szkoda
Komu będzie szkoda, gdy
Utopię się w nim.

Czarne oczy masz, komu je dasz?
Takie ładne oczy, takie ładne oczy.
Ładne oczy masz, komu je dasz?
Takie ładne oczy, takie ładne oczy...

Copyright  http://czerwone-gitary.blogspot.com

Brak komentarzy:


Czerwone Gitary - Złote Przeboje i Najlesze przeboje